tisdag 22 november 2016

Besök mig på Kulturparkens julmarknad

På muséet i Växjö har de varje år en julmarknad med konsthantverk, design och mat.

 I år kommer jag att stå där och sälja mina smycken som jag gjort av tidningspapper och kartong. Har dessutom tillverkat alla displayer av återbruksmaterial. Det ska verkligen bli superkul!
 Hoppas nu bara inte att jag blev smittad av min kollega idag som var superförkyld. Tog en snaps ikväll i förebyggande syfte, ha ha. Vore trist att stå där och snörvla och fräsa.

Julmarknaden är inomhus vilket är skönt eftersom det är så ruskigt väder och mina displayer är så lätta att minsta vindpust får dem att flyga iväg. Det är försäljning på två våningar. jag finns på övervåningen.

Tider för julmarknaden
Lördagen den 26 nov kl 11-17
Söndagen den 27 november kl 11-18


Välkomna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar