tisdag 30 mars 2021

Kul egotripp!

 Jag har låtit göra tygkassar och kuddfordral  med tryck från mina egna konstverk. 

Det är en härlig egotripp att få se sina bilder i tryck och uppsytt. 

Denna målningen blev ett kuddfodral. Se nedan. 



Företaget jag beställt från heter Elobina. Det är lätt att ladda upp egna foton på sidan. Man väljer en produkt man vill göra och laddar upp fotot med bra kvalitet och sedan kan man välja hur bilden ska repeteras och storleken på den. 

Jag beställt tygetiketter från ett annat företag och sytt på. 

Nedan ser du ett av mina konstverk som blivit tryck. Det är gjort av returkartong i reliefform. Yta av servetter, målat i akrylfärg och monterat på canvas eller masonit. 


3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack så hemskt mycket! Hör av dig om du vill köpa något v det.

      Radera
    2. Tack så hemskt mycket! Hör av dig om du vill köpa något v det.

      Radera